Preskoči na vsebino

שירות לקוחות

שביעות הרצון שלכם מהמוצרים והשירותים שלנו היא בעלת חשיבות עליונה עבורנו בפירנאר ולכן מובן מאליו שתקבלו את התמיכה המלאה שלנו בפתרון כל בעיה שתתקלו בה.

אם אתם קוקים לעזרה או תמיכה עם דלת הכניסה שלכם, אנא צרו קשר עם המפיץ המורשה שלך בפירנאר שדרכו בוצעה ההזמנה.

אם מסיבה כלשהי אינכם מצליחים ליצור קשר עם המפיץ המורשה, אנא מלאו את הטופס שבצד ואנו ניצור איתכם קשר בהקדם האפשרי. זה יעזור לנו מאוד אם תוכלו לשלוח לנו גם תמונה של מדבקת CE או קוד QR שאמור להיות ממוקם על הדלת לפי התרשים למטה.

How do I find a CE sticker or QR code?

אנא מלאו את הטופס הבא במלואו.

צוות התמיכה שלנו ייצור איתכם קשר בהקדם האפשרי.

אם אין לך מספר הזמנה, אנא צרף תמונה של מדבקת CE/קוד QR הממוקמת על כנף הדלת ליד הציר העליון (ראה תרשים).

אם רכשת את דלת פירנאר שלך לפני 2011, פשוט הזן: PPR 2010 – 01234

   

   

המידע האישי שלך ישמש למטרה הבלעדית של מילוי התחייבויות החוזיות והאחריות שלנו כלפיך (למשל: שירות) ואנו נשמור אותו רק עד תום תקופת האחריות המוסכמת הדדית שלנו.

Pirnar Showrooms
בקר באולם תצוגה של פרנאר (Pirnar)
לגעת בדלת כניסה
Front door catalogues
הורד קטלוגים של דלתות כניסה
גלה את כל דגמי דלתות הכניסה
top
This website uses cookies to improve its performance.
These cookies do not affect your privacy. More ...